:)

Witam maluszek mój śpi, starszy w przedszkolu wiec mam mogę chwilkę poświecić dla Was. Dziś nie będę pokazywać żadnej z nowych prac, choć troszkę się ostatnio dzieje. To, co zrobiłam będę pokazywać cyklicznie w miarę możliwości robienie i obrobienia zdjęć, a także w miarę wręczania hafcików osobą, którym zostały wykonane. Będzie Roche monotematycznie, ale mam nadzieje ze ciekawie. Dobra koniec o tym, co będzie, teraz o tym, co tu i teraz. Trochę będzie przechwałek J.

Od dawna kupuje gazetki, które wydaje Coricamo. Początkowo to były „Hafty polskie” obecnie „Igłąmalowane”. Głownie na wzorach z tych czasopism stawiałam swoje pierwsze kroki z haftek krzyżykowym. W aktualnym numerze „Igłą malowane” znalazłam kilka wzorów, które zwróciły moja uwagę, ale nie tylko, znalazły się w nim zajęcia moich prac w galerii czytelników. Dla mnie to taki mały sukces tym bardziej ze tak jak pisałam z tą gazeta jestem od początku mojej przygody z igła i nitką.









6 komentarzy:

Dziękuję za odwiedziny na Mulinkuje i za wszystkie komentarze.
W razie pytań, odpowiem bezpośrednio pod Twoim komentarzem.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...