Błękitny marzyciel

Dziś bardzo króciutko ale treściwie. Chciałam zaprezentować błękitnego marzyciele, który już jest gotowy. Z efektu jestem zadowolona i pozytywne zaskoczona. Decydując się na wyhaftowanie tego wzoru nie spodziewałam się że będą to tak piękne, energetyczne kolory. Moim zdaniem wydrukowany wzór nie odzwierciedlam tego nawet w połowie. Tym bardziej zachęcam do jego wyhaftowania bo naprawdę warto. Zaczęłam też pracę nad karmazynową pięknością i muszę przyznać że zaskoczenie też jest, ale to pokarze wkrótce. Praca jaszcze nie trafiła do oprawy, zrobię to gdy już dwa ptaszki będą gotowe.



Musiałam zmodyfikować wzór, minimalnie ale uważam że miało to duże znaczenie dla efektu końcowego. Po mino tego, że zastosowałam oryginalną numerację muliny Ariadna podaną w legendzie, odcień na głowie ptaka i tło na jakim on się znajduje różniły się niewiele. W efekcie czego zlewały się, a granica była prawie nie widoczna. Aby ją zaznaczyć przedłużyłam biały fragment na całej długości tych dwóch odcieni (1614 i 1650)



1 komentarz:

Dziękuję za odwiedziny na Mulinkuje i za wszystkie komentarze.
W razie pytań, odpowiem bezpośrednio pod Twoim komentarzem.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...