Zakupowo

Zakupy… muszę przyznać że niespodziewane, ale udane. Od kiedy zaczęłam zajmować się haftem w moim domu zaczęły przybywać różne akcesoria potrzebne do tej działalności. Tamborki, kanwy, biscurn i wszystko to było gdzieś schowane. Gdzieś to znaczy w takim miejscu w które często coś chowałam a następnie tego szukałam z myślą w głowie GDZIE ZNÓW TO UPCHNĘŁAM? Moje roztargnienie w tej dziedzinie wynikało z tego że zajmowałam się wszystkim co związane w haftem w chwili gdy mój synka spał, a w momencie jego przebudzenia nagle Gdzieś to odkładałam żeby małe rączki nie porwały owych rzeczy do zabawy. Jakoś nie potrafiłam sobie zorganizować żadnej szuflady na tylko i wyłącznie te rzeczy. Bo jak wiadomo szuflada to jest takie miejsce gdzie można znaleźć wszystko przynajmniej ja mam taką szufladę J. I całkowicie przypadkiem  natknęłam się będąc na zakupach na drewnianą skrzyneczkę o wymiarach  31x24x8,5 cm. Całkiem spora powinna pomieścić rzeczy wymagające schowania. W pierwszej chwili przeraziły mnie te przegródki, ale po uśmiechnięciu się do męża on stwierdził, że bez problemu da się je zdemontować i tak oto uczynił J. Spodobały mi się jej spore, ale nie ogromnie wymiary, wiecie taka w sam raz. A także jej surowy wygląd który można przerobić wedle gustu. Mam już pewne pomysły co do tych przeróbek ale one ciągle ewoluują. Może Wy macie jakieś pomysły chętnie przyjmę Wasze podpowiedzi. 











Kolejną zakupowa zdobyczą była książka „Praktyczne i modna. Haft krzyżykowy” Danieli Stefaniak. Można znaleźć w niej podstawowe informacje o technice haftowania krzyżykami, tkaninach i przyborach. Niby takie informacje już posiadam ale kosztowała jedynie 2zł więc skusiłem się. Może się przyda gdy kolejna osoba poprosi mnie i udzielenie małego kursu haftu.  


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny na Mulinkuje i za wszystkie komentarze.
W razie pytań, odpowiem bezpośrednio pod Twoim komentarzem.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...