2013/2014

Nowy Rok a mi udało się zakończyć prace które zaczęłam haftować w starym roku. Udało się kwiatowy tryptyk już zakończony. Jeszcze nie oprawiony ale jak na razie wyląduje w szufladzie bo nie mam pomysłu na jego wyeksponowanie. A może znajdzie się ktoś chętny do jego zakupu. Nowy Rok i nowe pomysły. Mam ich tyle że nie wiem w jakiej kolejności zaczynać haftować. Chyba jestem już od tego uzależniona.







Zaprezentuje też obrazek który był wyhaftowany dość dawno praktycznie na samym początku mojej przygody z mulina i kanwą. Był on już pokazywany na blogu ale nie był oprawiony. Doczekał się swojej prywatnej ramki i powędruję jako prezent dla mojej babci. Kiedyś gdy pokazywałam mojej babci moje prace powiedziała, że akurat on jej się podoba najbardziej gdyż jest taki delikatny. 


A kolejnym wpisem na mulin kuje będzie prezentacja obiecanych metryczek. Już wkrótce.



2 komentarze:

  1. Juleczko śliczny prezent dla Babci. Ten obrazek przypomina nasze malutkie wioseczki zasypane śniegiem:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj tak Aneczko, chociaż ja w tym roku jeszcze nie widziałam mojej wioseczki w śniegu, bo od kiedy zrobiło się biało jetem w Suwałkach

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na Mulinkuje i za wszystkie komentarze.
W razie pytań, odpowiem bezpośrednio pod Twoim komentarzem.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...