Woreczki zapachowe

Wchodząc ostatnio na forum „złote raczki” na którym od czasu do czasu się udzielam zobaczyłam zdjęcia zapachowych woreczków, które zrobiłam już jakiś czas temu. Zapomniałam o nich bo są schowane w szafie, aby mogły tam pełnić funkcje do jakiej zostały stworzone. A mianowicie rozsiewać lawendowy zapach (mój ulubiony). W oryginalnym schemacie kolory jakie powinny być użyte do hafty to odcienie szarości i czerni. Ja postanowiłam trochę je rozweselić i wyhaftowany wzór jest w odcieniach czerwieni firmy „Ariadna”. W trakcie wykonywania tych woreczków użyłam pierwszy raz mojej maszyny, którą otrzymałam od mojego męża po powrocie z dzidziusiem ze szpitala. Niespodzianka bardzo fajna, ale okres nie najlepszy bo w trakcie zajmowania się synkiem nie mam zbyt wiele czasu żeby jej używać. Ale się udało i oto są pierwsze efekty mojego szycia na maszynie. 













1 komentarz:

  1. Hej laska,bardzo fajnie Ci wyszły :) pozdrawiam Agnieszka ;) szwagierka;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na Mulinkuje i za wszystkie komentarze.
W razie pytań, odpowiem bezpośrednio pod Twoim komentarzem.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...