Karteczka dla Alusi

Moja pierwsza kartka wykonana metodą haftu krzyżykowego. Wykonałam ją z okazji urodzenia u znajomych ich pierwszej córeczki. Obawiałam się tego projektu gdyż nigdy tego nie robiłam. Gdy wyhaftowałam już motyw bucików i imię pomyślałam najtrudniejsze przede mną. Nie wiedziałam jak z dwóch skrawków materiału i kolorowego papieru stworzyć coś podobnego do pocztówki. Moją główną obawą było to jak połączę tak różne tworzywa, żeby nie powstały nieestetyczne kleksy i wszystko się trzymałam. Zamierzymy efekt udało mi się osiągnąć dzięki klejowi introligatorskiemu. Nie marze się, nie zostawia kleksów, a po wyschnięciu jest nie widoczny bo jest to klej wodny. Najważniejsze że skleił papier, materiał i aksamitną wstążeczkę.






Wykorzysta przeze mnie materiały do zrobienia pocztówki to:
·       biała kanwa,
·       mulina Ariadna (numery na zdjęciu poniżej)
·       aksamitna wstążeczka,
·       cyrkonia przyklejana na gorąco,
·       kolorowy papier,
·       klej





Numeracje muliny dopierałam sama, gdyż wzór który posiadam nie zawiera legendy. 

2 komentarze:

  1. Prześliczna :) Urocze buciki .Pozdrawiam i zapraszam do mnie :) Buziole

    OdpowiedzUsuń
  2. W realu wygląda jeszcze lepiej :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na Mulinkuje i za wszystkie komentarze.
W razie pytań, odpowiem bezpośrednio pod Twoim komentarzem.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...